Obsługa administracyjna
* Prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji przekazanej przez Wspólnotę
* Przygotowywanie i zwoływanie zebrań Wspólnoty
* Opracowywanie planu remontów, rocznego planu gospodarczego Wspólnoty, rocznego sprawozdania Zarządcy.
* Wyszukiwanie wykonawców przeprowadzających remonty w budynkach – negocjacje z wykonawcami
* Zawieranie, zawieranie wszelkich zmian jak i rozwiązywanie umów z dostawcami mediów,
* Zawieranie, zmiana i rozwiązanie umowy ubezpieczenia budynku
* Zabezpieczenie awarii technicznych
* Przygotowywanie projektów Uchwał Wspólnoty i list do głosowania
* Dbanie o utrzymanie porządku i czystości w terenie posesji
* Administrator jest co najmniej raz w tygodniu na obiekcie i spotyka się z mieszkańcami
* Oferujemy dostęp do strefy klienta
* Inne czynności zlecone przez Wspólnotę